NU ÄR HAN MIN! ♥

2013-04-21 00:36:00/Permalink/Vardag :P/
Hellooo :'33
 
Är så glad idag för idag gav jag mig en egen liten present som jag visserligen köpte men ändå, köpte min älskade lilla Skydancer idag nämligen! :'3 ♥♥ Redan efter första dagen såhär så älskar jag han till djupet av mitt hjärta, han är så personlig och aldrig har jag då träffat en så snäll och lugn hingst som han! Rättså vild men han är koncentrerad i det han gör och snäll som ett lamm. :))
Vi hade uttagning till stafetten, och plötsligt tappade jag allt intresse för att göra någon stafett haha xD Insåg just hur mkt arbete jag har framför mig.... Jaja, det kommer bli jättekul men lite jobbigt :p Det va inte för att vi hade uttagningen som ja tappade intresset men ändå, det kommer nog tillbaka c; Har just kommit på en ny liten sak jag ska planera för :3 men det kommer ta MYCKET längre tid att förbereda allting så det kommer bli någon gång i vår, stafett är ju sånn sak som många har haft, så då känner jag mig som en jävla copy cat men jag kom inte på något annat förän idaaag >:3 hehe, kommer inte säga till någon vad det är, har någon det föra mig så får dom ha det, ja kommer fixa min sak ÄNDÅ.
 
Champen idag gick bra :3 Brons i mlc och guld i fgc :D Hade lite otur i mlc, låg rätt bra till i början sen råkade jag faila på ett hinder men jag är glad ändå :D Fgc gick jättebra, vi fick sådann bra plats i täten och höll oss där, trotts att min lilla häst STANNADE framför sista hindret O.o men det gick bra ändå c;
uttagningen, vi körde galoppbanan, tycker det är en bra uttagningsbana för det är inte så mkt taktik där xD det är skydancers syster jag rider där..
ÄLSKAR dubbla sc helger :'33
Om Skydancer:
Han är 6 årig morgan hingst, riden i alla gångarter (inte pass eller tölt dock men) och även hoppat en bana på 70 cm uppsutten, hoppad 1,20 löshoppning. Har dock tappat lite av inridningen då han stått så länge. Han är väldigt mysig men lite osäker i sig själv, kan stressa upp sig i ovana situationer men väldigt snäll för att vara hingst.
 
Red honom bara lite försiktigt i paddocken nu på kvällen
Han går jättemjukt och lyssnar fint på skänkeln
Försökte göra lite skänkelvikning men det tyckte han va väldigt svårt
Han är så sjukt fin! man känner värkligen att detta är en häst som kan gå låångt! ^.^
 
Jag har ju haft en del problem med Belle och nu vill jag gärna jobba lite med Skydancer och så, så jag har bestämt mig för att låna ut henne ett tag :3 Kommer se till att hon får en bra utbildning, men hon kommer stå kvar hos mig, efter som att hon börjar bli lugn tillsammans med Misty och kunna slappna av i stallet så vill jag inte att hon ska få komma till ett helt nytt ställe o.s.v.
Lånar ut henne OCKSÅ p.g.a att jag håller på att bli helt pank, egentligen har jag inte råd med tre hästar, för tre dagar sedan hade jag ungefär 4000 js, nu har jag 177.... :s
MEN nu ska jag sluta grubbla så hahaha xDD
 
En sak till.... Har funderat på att byta frisyr igen :D Saknar värkligen mitt bruna korta hår :( Det är väldigt dyrt men jag tror det är värt de :p Får väl se c;
Tycker du jag ska köpa det?!
JAJA går ju alltid att byta tillbaka om jag inte blir nöjd :p
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback