Onsdagsuppdatering :D

2013-04-17 13:34:49/Permalink/Vardag :P/

Nytt deluxe-set och nya hästar!

2013-04-17
Hejsan allihopa! Nya hästar och ett nytt deluxe-set kommer i dennas veckas uppdatering!
Hästar: - Tre nya hästar har kommit till stallet Gyllenbladet! Dessa nya hästar är vackra Moraber!
 
Nytt deluxe-set: - Ännu ett exklusivt deluxe-set har kommit till ön! Denna gången är det Moorlands supertfina outfit och den hittas självklart i just Moorland!
 
Moorlands exklusiva outfit!
-Tshirt tävling: - Vinnarnas t-shirts från t-shirt tävlingen är nu tillgängliga i Fort Pinta!
 
T-shirts gjorda av några av våra härliga spelare!
Bugfixar: - En bugg som orsakade felaktiga uthållighetsvärden för hästar i level 14 och 15 har nu åtgärdats.
Vänliga hälsningar, Star Stable-gänget
 
 
_____________________________________________________________________________
 
 
GUD VA KUL :D ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR nya delux-settet :'333 ♥ LOVAR KOMMER KÖPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa ♥ Löv, t-shirtarna tkr jag ser lite konstiga ut i spelet... men dom är superfina! grymt gjort hörrni! ^^
Spännande med nya hästar :3 kanske får skydancer stå och mögla i fg, vem vet, ja kanske hittar min stora kärlek i GÅD! Öhh skojaa bara, om ja inte köpar skydancer så snor jag honom.
 
hohoho ♥
 
Du kanske lagt märket till min nya fula header? :3 Den får faktiskt ligga där nu. Ska kanske lägga på fler detaljer om ja orkar ta upp photoshop... ._. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback