♥♥♥ ALLA HJÄRTANS DAAAAG! ♥♥♥

2013-02-13 15:33:24/Permalink/Vardag :P/
Hej på er! :D
I morgon är de alla hjärtans dag, OCH JAG ÄR FÖRBEREDD! >:D Hehe, har nyligen fått in en ny header och en mysig bakgrund :3 <3 ÅH VAD MIN HÄST ÄR BÄST! <3 Gissa vad jag fick av henne idag? :3 (Hon är inte så bra på datum så ja fick min present en dag för tidigt o.o) JAG FICK EN ASGULLIG TRÖJJA<3 Älskar henne <3 vet bara inte vad jag ska ge henne som tack :s får väll se, de fixar jag i morgon i så fall ;D
 
Dom har visst gjort lite fint vid dicsot också! :D Passande nu när Baronessan och Jasper ska dit och dansa... ._o HAHA dom kommer bryta benen av sig xD
så fint <33
 
 
Släppte min lilla tjej på everwind fälten så hon fick bralla av sig xD De va min första alla hjärtans dag present kanske...? ♥
 
Nu ska jag ta mig en promenad, till fots, Misty kanske kan få gå med i ett grimskaft c; Måste ha lite motion!!! O.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback