:'c

2013-02-19 21:04:11/Permalink/Vardag :P/
Hej....
 
Då har vi ju detta lilla buggiga champ.... Fick en rättså dålig start, låg typ 6:a sen ledde ja i första svängen och ledde hela loppet, kom imål som etta, och stort vann jag också! Kunde inte se en ryttare någon stanns cx slog säkert champ rekord xDD Men när man gått i mål så ska ju "kameran" lixom "filma" ovanifrån och så tidräkning o de, men de kom inte :'s I stället kom nån tjej från min grupp travande, hon travade genom mål linjen och plötsligt hoppade mitt namn ner och kom tvåa! Tänkte att de inte spela nån roll för vi får ändå inga priser :s Sen kommer en tjej till lite senare och ja hoppar ner som trea! O.O Då kommer den där rutan upp och jag har tydligen gått i mål som 3 -.- xD HAHA SÅ DAMP XD Mejla supporten och sa att de troligtvis är fel på champet - igen ;D för de va massa som logga ut mitt under tävlingen :s Är jätteglad i alla fall för vi kanske fick en bronsrosett men vi kom ju ändå etta, och de va ju målet ;D ♥♥ 
 
:'D
D':
 
Har ju i alla fall denna fina lilla rosett c; ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback