inget champ ;_;

2013-02-11 20:50:43/Permalink/Vardag :P/
HEJ! :D

Idag missade jag båda champen ;_; SÅ TRISTIGT... gick in på datorn när klockan va exakt 6, trodde jag skulle hinna, men tiden rann iväg och när min dator laddat klart så va klockan 5 över.... när starstable äntligen laddat klart va klockan typ 8/9 över xD Så den missade ja... :s Flummade runt och missade att klockan plötsligt blev 8... så tjugo minuter över åtta så kollade jag klockan, lite sent xD Igår gick de ju inte bättre... eller jo, 18.00 racet vann vi :D Men 20.00 racet gick såhär
Hade kommit tvåa annars :c kom på 16 plats efter som att ja tog massa kort medans jag ändå va igång ;D <3 hähä
 
har tråkigt, men nu ska jag gå och lägga mig efter som att jag håller på att somna... ó.ó hihi natti natti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback