:O ♥♥♥

2013-02-28 20:27:27/Permalink/Vardag :P/
HEJ PÅ ER! :D
 
ÄR SÅ SJUKT GLAD SÅ JA KOMMER SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER NU, TRALLALALALAAAAAA...
nä, men är i alla fall sjukt stolt över ponnie! :'3 ♥ Vi tar frååån början tiiiill slut. De började med att vi skulle starta i Championatet kl 18.00. tyvärr hann ja inte värma upp men ... :s hur som, starten gick och vi for iväg, lite mysko att vi startar på samma ställe varje gång o.O aja, vi låg etta redan vid första kontrollen :'D Vi höll oss kvar där och sprang imål som etta :'3 ♥ blev sjukt glad och chockad! Jo ja visste att min hestie va snabb men inte SÅ snabb O.o :D ♥♥
!!! ♥♥
'
nu kommer bilderna i fel årdning men ingen bryr sig ._. xD hoppas ja :p
Här sprang vi i alla fall i mål :'D Denna bild borde vart först men nej. Nu va den inte de.
Hon fick en klementing :3 Ja tänkte ge henne ett äpple också och traskade till affären i VG... men....
Tyvärr fanns de inga äpplen där, och nu va ju jag slaven och kunde inte tvinga Misty att springa ner till silverglade byn och köpa äpplen, utan jag släppte ut henne i hagen och gick dit själv c; 
Bra med motion på mej med.
Medans Misty va i hagen gjorde jag iordning lite i stallet :3 fodrade
Mockade
Putsade lite träns c;
Och städade i min stökiga garderob O.o
Sen stack jag och Sojja och fixade lite inför eventet som är på lördag :D (RAINPONIIES.BLOGG.SE)
Pysslade om Misty och så :3
 
Sen helt plötsligt startade gådc (elr vad ska man kalla de?)! Vi va med i starten och låg etta, prcis som förra gången :D Tyvärr så fick jag farligt fall och åkte ner på 11 plts :'c MEN Misty va på glatt humör och vinnarskalle (är hon ju iuförsej alltid men...) så vi ökade och kom ikapp och efter fågelskrämmorna låg vi etta :D Men vi höll inte ettaplatsen så länge, utan blev dragna :3 Och låg tvåa, så kommer vi till bryggan där vi ökar ÄNNU lite till OCH GÅR I MÅL SOM VINNARE O.o :'D ♥♥ Älskar min lilla skrutti hästie ♥♥♥♥♥♥ 
de är helt sjukt :o ♥
Hon fick ett äpple direkt efter loppte i gåd stallet :3 ♥ 
 
Nu ska jag fixa en bättre header till rainponiies.blogg.se sen ska jag sova lite cx 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback