Rain Ponies! ♥

2013-02-26 21:11:34/Permalink/Klubben :3/
Hej :D

Nu har ja skapat en ny klubb ;3 Den heter Rain Ponies, råkade radera bloggen ._.  men ja ska göra ny så fort som de går -.- blir vansinnig, tänk om nån annan tar de namnet ;_; jaja, då får ja ha nån annan, typ bloggo.nu, men gillar blogg.se... JAJA strunt i det, Sonya fick bli klubbledare c: Vi har tre (hjärnsläpp, va de fyra?) nya medlemmar ^^ Superkul :'D Vill du också bli medlem i Rain Ponies? Mejla mej på starstable! :D (HANNA SUNFOREST) elr på min mejl [email protected] :) Du kan också mejla Sonya (SONYA LIONHEART)!!

Gick jättebra i champet kl 20.00 idag :D Vi kom etta ^^ Duktig ponny, hann aldrig ge henne nått äpple, men hon kan få de i morgon c; ♥
 
Jag och Sonya hade inte setts på rättså länge, hade inte sett henne inne :c men idag vid championat tid så va hon inne och jag berättade mina planer om att skapa en klubb ;D Sen bara poff och pang så fanns den där XD Vi pratade jätte länge om va den skulle heta, den kunde heta bara Firgrove, eller bara moorland o.s.v xD Men ja ville ha ett med två ord. Prövade lite olika, sonya tyckte klubben skulle heta Awesume Awesume Awesume elr nått... Men ja tyckte de blev lite enformigt, så ja kollade på lite slumpade namn, de kunde bland annat heta Misty xD HAHA lite skojj efter som att ja kallar min polle just de ^^ Men ja ville ha nått klubbnamn där "Ponies" va med, prövade många olika och kom till Rain Ponies och blev typ kär i de namnet ♥_♥ :3
duktig ponni ♥ och dutkig ryttare som lyckades att inte klanta till de hela ^^
Chattade med Sonya.
 
Skriver i morgon ^^ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback