Spännande uppdrag :D

2013-02-20 15:45:11/Permalink/Onsdagsuppdatering!! 8D/
Hej!
 
Uppdraget va jättekul tycker ja c: Spännande och så va de inte bara att prata å prata å prata x) 
Jag och Kris sprang på varandra på vägen till vg så vi hjälpes åt me uppdraget :)) 
Älskar dom nya färgerna på sadlarna OCH filten! <3 Kunde inte låta bli att köpa den x) så sjukt fin, så ja tog lite saker och pysslade ihop en outfit också :3 Som du kanske märkt har ja en ny header XD igen... :P 
Winterwarrior får vänta med att flytta till steves efter som att de inte byggde ut stallen, men han ska få stå i moorland och glo så länge x3
 
Tog lite bilder på han igår när ja kom å hämta han :3 <3
Han ville tävla men de fick han inte x3
Jag och kris letar betong xD
Min nya outfit :3 Tkr inte sadeln passar perfekt, men får ha den tills vidare cx
'
c:
dom nya sakerna c: ÄLSKAR DEN MÖRKBLÅA SADELN ♥.♥ mst haa xD Får köpa den på lördag efter som att jag sparar sc x3 
 
Ska hoppträna Misty sen i Marleys paddock, men orkar inte nu bara ._. :3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback