Weird mlc O.O

2013-02-23 18:14:00/Permalink/Moorland Championship!! :D/
Hej! :DD

mlc kl 18.00 gick bra, Misty va jätteduktig och vi låg etta hela tiden tills nerförsbacken (efter de där branta stupet duvet o.O) där gjorde ja lite missbedömning och hoppade och råka springa förbi en kontroll cx De konstiga va att ja bara hoppade ner till fyra, de kom lixom inga fler o.O Men ja sprang till mål ändå, bara för skojs skull, men då började massa folk logga ut och sen jag också :c håller på å försöka komma in just nu :s
De va ner här som ja råkade faila cx Ja klandrar inte Misty, de va mitt fel ._. går säkert bättre sen :3
alla loggade O.o
loggar ut själv ._o
som vanligt hamnar jag inte där ja loggas ut, utan på nått helt annat random ställe cx Den här gången på mls strand ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du inte kl 18:00? :3

Förresten så är du inte med i vår tävling, även om du kommenterade att du var med. För att vara med måste man göra det, och sen lägga upp den bilden på sin blogg. ;3

Svar: Jag ska nog inte va med sorry
Jag

2013-02-24 @ 10:01:44
URL: http://starstableh.blogg.se
Postat av: Cass

HEY när jag loggade in efter att ha blivit diskad så hamnade jag där också ! D:

Svar: Haha O.O
Jag

2013-02-24 @ 11:55:04
Postat av: Hanna lightbear

Okey, men snälla kommentera då inte att du är med om du inte är det -.-
(Nt sur ;3)

Svar: okej c; Men ja va med men ändra mig xD sorri :3
Jag

2013-02-26 @ 20:31:13
URL: http://starstableh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback