Championat-failen :D

2013-01-23 20:21:19/Permalink/Moorland Championship!! :D/
hej!
 
Idag misslyckades ja totalt i championatet... ._. Första racet tog ja kort i nedräkningen från tre och fick starta två sek efter alla, jag låg typ i mega klungan tills den där skarpa svängen, då sprang ja in i berget och låg typ sist xD Sen sprang jag förbi massa slalom pinnar o.s.v... Andra racet gick bättre, hade vunnit om inte Alicia hade tatt mig den sista biten! ;D haha...
 
Kris fortsätter sin mördar karriär... hon va svårfångade efter som att hon kunde springa rakt igenom mig idag... :s haha, konstapel hanna ramlade ner för ett stup och dog, och då blev jag fjortizen hanna i stället xD HAHAHHA 
Haha storafail i championatet xD <3
Fort går de, fast vi gick nästan omkull i den svängen o.o
Andra racet, här ledde jag redan vid första hindret :'D <3 men...
Tyvärr kom Alicia... O.o' och ja, ja faila i sista hoppet så hon vann ;D men ja är glad ändå :D Kunde ju gått som 16.00 racet.... ._. xD <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback