HEADERNÄRHÄÄÄR!

2013-01-09 21:52:36/Permalink/Vardag :P/
Heej!
 
Äntligen har jag fått in en liten header C: Ganska bra blev de ialf xD
 
Förut när jag red hem från firgorve ploppade en ruta upp i mitt högra hörn på skärmen "Moorland Championat om 6 minuter!" jag blev alldeles GALEEEN! xD Red så fort jag kunde och hade en sånn himla tur och hann i sista sekund ;D Det gick jättebra i hela loppet, jag och en tjej till stred om segern men jag tog en sväng lite för snävt och sprang in i ett träd XD Som tur va låg vi två väldigt långt före de andra så Misty han få årdning på benen när bara EN enda hade sprungit om oss ;D Så vi fick en efterlängtad brons medalj :D Nu har jag en guldmedalj en silvermedalj och en bronsmedalj :D <3 Super kul ;D FImade e del av loppet men va så uppi att komma föra den där tjejen så det blev inga bilder :s jaja ;D 
 
SEs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback