Kris - THE MÖRDARE ! O.o'

2013-01-23 07:46:00/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Har vat mkt me klubben idag ;3 De börja me att ja skulle till firgrove och göra dagliga, då frågar ja om någon ska hänga på, då svarar Sonya, ja kommer allens (eller nått liknanade). då fick Kris damp och "*drog sin kniv*" och jagade runnt Sonya över hela vingården, sensprang dom ner i källaren, då hade jag äntligen tagit mig till borttsplatsen, när ja kom ner i källaren för att hjälpa sonya börja kris hugga kniven i mig... ._. så ja sprang uti skogen och förblödde.... Fast jag återuppstod sen! :D haha x'D När ja kom tillbaka ville ja ha garanti att kris inte skulle mörda mig fler gånger, men hon hade inte gett någon garanti till Sonya, så dom sprang runnt hela jorvik (menar allvar dom sprang typ från vd till fg och sen till ml, o.s.v xD). Jag tog på mig polisrollen och växlade om min häst på SPEED! Fast hon va seg som tuggumi ._. Men tillslut fångade jag in Molle och kunde ta Kris till domstol, när vi typ hade börjat få ur Kris historien om "Allens" så kom Ml championat saken upp och jag låste snabbt upp dörrarna och vi rusa ut... HAHA
 
Championatet gick bra, kom trea i första, och tvåa i andra, ledde typ hela loppet men blev omkörd av en i sista sträckan för att jag valde fel väg :c
...
SUPER spännande c; (kl 16.00 racet, här kom ja trea :))
20.00 racet, MOBBA MIG INTE FÖR HJÄLMEN ;__; den är bra C; haha, låg etta här :D
Ledde hela vägen förutom på slutet xD <3
vi gick under källaren... O.o
Skriver mer i morgon c: <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback