Lite random! :D

2013-01-26 23:34:36/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Tävlade championatet nyss, vi vann :D <3<3 Hon skötte dig jättebra och flög över alla hinder, även dom högsta! :D Slalomen tog hon superbra :3 <3<3 Min superponnie :DD
SE UPP!!!! :D
Hejja hejja! x'D
Gå glad :'D <3
Jippi c: <3
 
Vi red bort till Fortpinta och vandrade runnt lite över discot, i tornen :3 
Så fin utsikt där ifrån så Misty ville inte gå vidare.... O.o' Så jag...
Hoppade ner, men jag hade en tung hjälm på mig *oskyldig* så jag for igenom marken och under dicot xD <3
 
HAHA, vi red sen till GÅD för att kolla lite kläder c: 
Vi tog en galopp på bryggan från Fiskebyn till stallet, eller ja, vi kom halvvägs för Misty bestämde sig för att bada...........
Hon hoppade i vattnet, och tog sig upp på bryggan igen, men jag gled av på vägen o.o
De va tur att de inte va så djupt där ;D <3 HAHAHAHAHAAA! 
 
 
Håller på med en ny serie - DEN HÄR KOMMER JAG SPARA XD <3 De handlar om en tjej, de börjar med att hon är på en dressyr tävling, men hon blir alltid så nervös så hon rider fel vägar och storfailar typ xD Hon rider hem och pratar med sin mamma (Judy fick den rollen :P) som säger att hon fått sparken från sitt jobb och det finns inte möjlighet att ha var hästen. Tjejen rider iväg och så "To be continued" typ xD Det är pert 1 asså, har inte börjat me part två :P
 
 
Glöm inte kolla in Cass' film! Handlar om tre vildhästar (Misty fick äran att delta :'D <3). Dom är dom sista vildhästarna på jorvik typ, så ska dom upp i ett berg, så hittar misty en paddock (bergspaddocken :P) och sen blir dom infångade av druidinstruktören och han försöker sälja hästarna till tre tjejer! Supespännande! :D<3 
 
http://youtu.be/HOSviaaGk5k  <--- PART 1! GLÖM INTE PRENUMERERA OCKSÅ! :D <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback