Mktpåengång ;D

2013-01-19 23:06:02/Permalink/Vardag :P/
Hej!

Har gjort väldigt mkt idag :D Har fixa ny outfit, dampat på discot och klättrat i berg :3
 
Ja började med den nya outfiten, ville sticka ut lite, så ja fixade chockrosa xD <3 haha.....
:3
 
Sen gick ja och Ellen till discot o dansade lite ;D
 
Sen blev vi hungriga och gick för att beställa nått, men ingen kom så vi fick ja... öh...
höhö
Men när ellen ville beställa sprit blev jag lite fundersam....
.......
Men hon fick sin sprit när ja efter ett tag fått se hennes (förfalskade) legg :3
 
Senare blev de lite för mkt dans för mig och Misty (som inte dansade men...) Så vi red iväg i skogen själva en stund <3
Visst är de roligt med disco, men INGET går upp mot en mysig tur i skogen...
... eller i bergen, hahahha XD <3
Kunde se ända till Silverglade Byn från de höga berget C:
Gillar den här bilden :3 <333
 
 
Va allt för nu, men i morgon kommer nya inlägg :P Kommer också ladda upp championat racet som jag filmade i.... går? jaja, spela roll xD <3 Så ska ja fortsätta jobba med min musikvideo ockås :) 
 

Kommentarer
Postat av: Ellen Ljuskulle

Åh! snygg dans bild du fick in på mig där! .__. xD

Svar: Mwahahahahaaaa de va den väll? :P <3 Jag ser ju helt vrickad ut XD
Hanna Sunforest

2013-01-19 @ 23:34:56
URL: http://starstablemystery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback