Nyyyoutfit :D

2013-01-09 17:44:09/Permalink/Outfits :)/
Hej!

Idag har ÄNTLIGEN snön försvunnit på Jorvik :D Såå härligt! Det är mycket varmare och jag har skaffat mig en ny outfit :P Lite mer vår över stilen än förut ;D hehe
 
Fortsätter att göra nya försök med en header men det vill inte funka! :s tråkigt... men jag får fortsätta mixtra, förr eller senare kommer den ju ;D Jag fick in en failad förut, det stod ingen text på den och den va jättegigantisk, så jag HAR ju klarat det, och då kan jag klara de igen xD 
 
Ha de gött :P
 
Hjälm: Marleys
Väst: Firgrove
Jeans: Västkobbens Fiskeby
Ridstövlar: Firgrove
Handskar: Silverglade Byn
 
Sadel: Marleys
Träns: Marleys
Schabrak: Västkobbens Fiskeby
 
hahaha några vårsprång blev de allt... XD hahahaaaa
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback