Såååstörandee!

2013-01-11 21:47:00/Permalink/Störande sakr ;D/
hej!
 
Nu på kvällen har jag fotat till en ny kategori... Störande saker xD Mitt under fotande fastnade jag på dom stora stenarna bredbid fp bron... fotona slutar där efter som att vi inte kom ner :S XD haha ... 
 
Här kmr i alla fall saker som jag ganska ofta stör mig på xD och som jag tror att jag inte är ensam om...
 
Sååå jobbigt när man precis ska ta en bild i hoppet så händer de här....xD
Assåååå.... Det är omöjligt att ta bilder på FP bron... XDD haha detta va ju ett roligt ex. också :P En springer igenom mig SAMTIDIGT som en annan hoppar över mig.... BD
Ska ta bild på ett underbart vackert ställe (som de va här!!! <3) så kommer (ex.) "Silvergladefälten" upp... :S XD
Okej, man kanske inte stör sig på de, me lite små scary är de ju allt....
Haha här står jag då... 
Försökte komma ner...
Med varierande resultat
 
Ha de bäst ;D <3 
Kram
Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback