Trea... ;D

2013-01-11 20:52:55/Permalink/Vardag :P/
Hej!

Har precis sprungit imål i Moorland Championatet :D Det gick jättebra... eller ja, sådär faktiskt... Men ja blir så himla nervööös! xD Jag ledde typ as stort, så skulle jag hoppa ett hinder men Misty den lilla saken hoppade jättestort och slog i bakhovarna så att hon snubblade och nästan gick omkull... (!) sen gick först en om mig, och när hon hotade med att kasta sig ner och dö för ett stup va jag tvungen att sakta in henne och då gick två om mig !!! >:() så tyckte jag att de va meningslöst XD Men Misty tyckte nog de hon gjort va dummt, för hon slutspurtade och drog trean :D hihi ;D
Min lilla hanvalp har äntligen fått ett namn :P Morris heter han C: <3
 
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback