Pausar bloggningen

2013-07-21 09:59:20/Permalink/Vardag :P/
Hej!

Har funderat över det här ett tag och ja har nu bestämt mig för att inte blogga mer på min SSO blogg. Får väl se, ksk startar igen, men just nu har ja knappt tid att spela sso, och ja vill bara upplösa RP och slippa känna mig som en usel klubbägare. När ja aldrig loggar in. För de gör ja inte. Eller väldigt sällan gör ja det. Får liksom ingen tid, för ja sitter nästan bara vid datorn på kvällarna och nu när min egen dator har pajjat och mst dela datorn med övriga familjen så blir det mkt mindre tid. Hinner gå in på datorn, skriva lite på min IRL blogg, ksk gå in på SSo, ta hand om hästarna, men de finns liksom inget sug efter Starstableonline längre, är rätt tråkigt när inga (roliga) från klubben loggar in, eller ja ksk är inne på fel tider hahaha ;) 
 
Men ja har bestämt mig.
 
Jag ska nästan upplösa klubben. Klubben får vara kvar, men bara mina närmsta vänner stannar. Om dom inte vill sticka därifrån såklart :P Och efter dethär kommer ja inte "söka" klubbmedlemmar, kommer inte bjuda in randoms, bara sådanna som jag känner.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din irl blogg då? :)

Svar: hehe, mst bara fråga, vem är det? Owo
Jag

2013-07-23 @ 23:42:41
Postat av: Hanna lightbear

Hanna lightbear är det^^

Svar: jaha :3 Den heter Masken.Blogg.Se :)
Jag

2013-08-13 @ 00:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback