Ridpass

2013-07-07 19:08:43/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Igår red jag Morgon, dressyr och lite hoppning :3 Har massa bilder från det, men tyvärr är min dator trasig, så lånar en annan dator... Och där har ja då inte bilderna :// Hursom var hon jätteduktig :D Fast i hoppningen blev hon lite feg för hindrena med buskar under, det var läskigt. 
 
Idag har jag skrittat Warre, red honom upp till Obset. där Mario hade en bana som han byggt åt mig och min häst, vilken häst vet ja inte, för ja har ju flera, men någon häst. För övrigt läste jag inte va han sa men, haha! 
 
Red loppet, han var ritkigt duktig på att göra terrängbanor får ja erkänna ;) Superkul va den :D 
 
Efter det tog jag Misty till galoppbanan för att träna lite galopp, det gick jättebra, skrittade, travade och en liten galopp tog vi på vägen dit. Väl där körde jag varvet runnt en gång i kort galopp och kollade så vi inte skulle få för stora hinder.... Men det såg ''bra'' ut, det går att köra sick sack mellan allt skräp... Hoppas verkligen dom fixar i ordning där snart, hade vart kul att köra "riktiga" löp där :D 
hehe... >.<
efter några varv i samlad arbetsgalopp körde vi på riktigt, shit va fort min lilla kebab kan springa O.o
Duttig flicka :3 
 
Nu kommer mina små hästar få en och en halv veckas ledighet.... Judy kommer rida dom lite då och då, och se till så dom har vatten och inget skräp i hagarna :3 Själv ska jag åka utomlands, ska först och främst åka och hälsa på Skydancer :3 Efter det sticker jag iväg och letar efter lite information om Morgon... Får se vad jag kan hitta. :) Detta kommer ta två/tre dagar, sen drar jag söder ut i lite mer än en vecka ungefär... c8
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback