Ellen....

2013-06-14 23:56:12/Permalink/Vardag :P/
DIN ONDA KORV! ;_; Nu måste ja köpa frisern ändåå... Den domma Ellen frågade snällt och oskyldigt om jag ville provrida hennes Nightrebel och javisst, så red jag en stund och ja är FAST ;______________; Hon har jättefint steg, mjuk och underbar, sååå sjukt snygg man, uunderbart hovskägg, och så rör hon sig när man står stilla löööööööv! ♥ Levlade henne lite, ja vet ju hur ellen är med det där själv ahah ;) Jaja, de va kul i alla fall att få rida en friser, hon va wonderbaaaar ♥ Sså tack ellen :3 ♥
Ellen fick va inne på min användare när ja va inne på hennes :3

Haren Nightrebel Owo
 
 
Tidigare idag red jag skydancer. :) Han går helt rent nu, har gjort i typ en vecka men ändå... ;D ♥
 
 
sen lite fler bilder från igår kl 01.00 ungefär..
friser hästarna omringar mig ;_____________________;
Först va vi vid friser-försäljnings-stället :p
Sen flyttade vi alla till paddocken, de klassiska chattstället :3
Men alla stack och ja och ellen (och en hästlös filippa) var kvar xD
Ida har väldig humor om natten.. ehhe ja... O.o Själv kan jag då aldrig va rolig på natten, ja har min solnedgånshumor :D ♥
 
 
 
Tänkte idag att jag skulle tävla tre champ, FPC, VDC och FGC. Först var FPC kl halv åtta (loggade in då). Kom när det var två och en halv sekund kvar typ. Sen:
Exakt samma sak hände med VDC ;_; Så ja struntade i fgc :// :(
Men en vinst vann jag i alla fall idag ahahhaha xDD Eller igår rättare sagt :P ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ljusets kulle

HAHAHHA XD JAG VISSTE ATT DU SKULLE FASTNA FÖR FRISERN! <3 (där fick du för klumpeduns) c:

Svar: DU DIN ONDA BAJSKORV ;______________________________________________;
Jag

2013-06-15 @ 10:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback