FPC guld nr två :DDD

2013-06-03 20:11:00/Permalink//
Hej!
 
idag kl 6 vann jag och Misty vårt andra FPC guld :DD Superkul efter som att det gick lite sämre igår ;) Levlar Warre också... vill kunna tävla champ med honom så småningom, dessutom vill jag inte rida runnt på e häst som går 0.5 km/h........ >:3 Idag tog jag mig friheten att fota under FPC, filmade dessutom en film som ja kmr ladda upp på YT i morgon c: Ska sätt igång Skydancer så smått nu också.... får väl se när de blir av, han är rättså sur också :S Har inte tagit hand om honom haha :(
HAHHAA fick bild på dansarna :D Ska ta lite mer närbild någon gång om de går dåligt och ja hamnar långt bak c: Eller om misty inte är på champhumör :D
Duktig flicka :DD
Ska nog sälja lite champrosetter och köpa lite kläder av dom i stället.... Jag kan ju ha kvar typ en eller två av varje och se c: Har faktiskt aldrig tävlad VDC xD Hähä.... så ingen rosett ja har därifråååån :3 Eller jo... ja tävlade en gång, de gick jättebra låg etta rätt länge sen så PANG stängde datorn av sig cx
 
Skydancer ja, han ska sättas igång, ja hade tänkt börja skritta honom lite i skogen och på stranden, sen tänker ja börja lite dressyr och så tillslut kanske vi kan börja hoppa igen, han tkr ju de är så kul att hoppa ;D ♥
 
Har också kommit på att om jag inte tar PrtSc (print screen) bilder, eller stänger ner SSO så funkar servern längre :) Så ja ska börja använda fraps lite mer! :3
 
Hare gött! :D ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback