Väldigt blandat ;D

2013-06-13 00:24:00/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Förut va ja rätt sur för att frisern är DYYYR och att den kommer hinna bli ännu DYYYRare innan ja har råd med den på ''realese priset'' ;_;
Men när de är något jag vill ha... som jag nt kan få... då bestämmer jag mig för att de är fult och dåligt :D Så då plockar ja fram alla negativa saker med frisern i ställe, ja vill nt ha den längre :3 Ska vänta och spara mina värdefulla SC :D
 
Mkt har hänt idag... Har levlat, gjort alla blåa, flyttat m.m :3 Har insett att mina hästar börjar bli stoooora O.o Misty fyller 9 i år, Warre fyller fyra och Skydancer fyller 8 :D ♥♥♥
 
Först så tog jag ett lätt ridpass med Warre. Han var pigg och glad, rätt stel i början men de släppte snart. Vi red ner till Moorland och red över några bommar, först var han lite tveksam, ''ÄR DE SÄKERT?'' men så fort han kom över den första bommen så va han sååld ♥ Det där med bommar tycker han är såå sköjj c: Får väl se hur de går med hinder sen :)
Misty och Skydancer fick stå i en lite mindre hage idag, eller jo, dom går i två olika :p Annars har ja snart föl ;D Hade ju vart mysigt men har nt råd med det just nu...
Jo, jag ska flytta ifrån FP, gillar det verkligen inte, tänkte att det låg rätt mkt i centrum, men man får inte riktigt den känslan när man väl bor där =//
Mina Warre och Skydancer skulle gå på eget hingst bete, och Misty skulle gå med ett annat sto och en valack, Firebelle och Toptear. Firebelle var lugnet själv och Misty och hon blev bra vänner direkt och accepterade varandra, toptear fick dock rådamp på misty och slog och slog efter henne, så fort hon närmade sig Firebelle så attackerade han! Usch... :s Så hade ändå fått flytta dom te ett annat bete.
I fort pinta så skulle jag ju bo i en liten lägenhet som jag skulle hyra. Men ja sa upp det och kommer nu flytta tillbaka mig och hästarna till Vingården. Får se om jag kan få nått hus i VG annars blir de SGB för mig, men har fixat ett så fint bete åt hästarna i vingården så nu får dom stå där xD Jag ska flytta på söndag och hästarna flyttar redan i morgon.
Skydancer ska för övrigt inte stå på sommarbete hemma hos mig, utan han ska åka och sommarjobba på jorvik stallet :D Han älskar att bli ompysslad, av många, nästan vem som helst kan rida på honom (de är bara när man jobbar honom som han kan bli lite bråkig) o.s.v. Jag fick frågan av en tjej dr ifrån som dom fick långa honom på deras ridläger under sommaren och de är perfekt! Skydancer får det bra, jag kan koncentrera mig på Warres tillridning och även Mistys träning. Har anmält henne till en hopptävling om ungefär en och en halv vecka, så nu gäller det att ligga i :3 Skydaner åker på söndag... samma da som ja flyttar  ;) Kommer sakna hon enormt, men han kommer få de tipp topp så de är inget att vara ledsen över ;D
Har gjort alla blåa idag, och tävlat alla tävlingar :D Så Warre är levlel 7 nu c: Har även gått med i en klubb :) Metal Kings heter den (ni ksk hört talas om den..? O.o)  :D Ünderbar klubb ♥ Gillar den redan :D ♥
Såå... få se nu, är de nått ja glömt haha? xD Jo juste bilderna :3
HAHAHAHHA bara ignorera min random outfit, tack. :3
Okej, lite fördelar får ja bara erkänna att de finns med frisern ;_;
Börjar bli otroligt snyggt i den där lilla trädgården c: Blandat med buskar, blommor, rosor och tulpaner :D
Även Vingården får lite stiil ;)
 

Kommentarer
Postat av: Det vill du allt veta va..?

Och vad säger du om jag säger att jag råkade ha en såndär dyyyr långmanad ünderbar sak ? ;)

/Ljuskullen

Svar: Jag skulle säga, synd om dig! :D Efter som att jag inte gillar dom längre :3 Samlar till en annan häst ♥
Jag

2013-06-13 @ 10:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback