Vann min första FPC rosett i

2013-06-02 17:02:56/Permalink//
Torsdags ;D har inte bloggat om de.... haha vill inte skryta om allt ja vinner och inte vinner haha cx Men hur som är jag väldigt glad över :3 Visste inte ens hur banan va... O.o Fast de gick toppen c: Misty gick som en klocka och tog alla hinder med galans, hon blev inte ens rädd för bilen som kom inrusande på vägen, vilket jag blev O.o HAHA, som tur va så hade jag ljudet på så ja hörde att de va nått konstigt.... Vi fick en ganska dålig start men jobbade oss upp, och vid dom sista höbalarna som kom flygande (efter doyles) så låg vi etta, sen ledde vi hela vägen in i MÅÅÅL :D Kuligt ;) Speciellt som ja inte har tävlat i championat på ca 5678 år ... :D
Ska kanske tävla ikväll och då ska ja försöka fota allt mellan himel och jord :D De finns så mycket kul i fpc... Dom dansande människorna på fontänen, DC gubbarna, när hästen så sött drar huvudet åt sidan (fast de är inget ja gärna gör för man vill ju inte hamna efter haha) m.m :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback