Disco

2013-03-09 00:10:00/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Vandrade just ifrån discot :3 Har också kört lite kurragömma med klubben och Ellen, hon är lixom en extra medlem i klubben cx typ :p 
trodde ja kunde kamouflera mig vid stolpen
Snygga moves man lärt sig då ^^
ja och ellen red ner till pinta stranden :))
sen törne ^^
SER DU WHISPER I DE BLÅÅÅÅ? TA EN SUP SÅ SER DU TVÅÅÅÅ...
Hitta ett awesume sätt att faila tyglarna + min sitts x'D
störtkul!
vi hamnade på en failad bro 
Missbildad
Nu ska jag och hästen sova, och samla krafter inför.... Morgondagens dressyr ^^ 
Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen Lighthill

Naaw <3 söta bilder, HAHA! "Ser du Whisper i det blåå, ta en sup så ser du tvåå" :D

Svar: HAHA TACK FÖR TIPSET ♥
Jag

2013-03-09 @ 09:10:56
URL: http://Starstablemystery.blogg.se
Postat av: Sonya Lionheart

Haha hur får du tyglarna såå? XD

Svar: DE DU >:D
Jag

2013-03-09 @ 14:22:00
URL: http://sonyalionheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback