ETT NYTT HUS ♥

2013-03-28 17:46:51/Permalink/Vardag :P/
HEJ!
 
Som ni kanske vet har jag gått hemlös under en ganska så lång period... för en vecka sedan började jag fundera på att flytta till firgrove, hittade ett UNDERBART litet hus där :3
Så himla fint är de ♥
Ringde Felicity i måndags och bad om att få komma och kolla på det! När ja kom dit va de inte lika fint som på artikelbilden... :s de va mycket mörkare, smutsigare och en glasruta hade till och med gått sönder!
Ja gick "hem" och funderade, tills idag hade jag bestämt mig för att köpa huset, för de finns ju vatten att tvätta huset med och ja KAN du faktiskt byta ut den där rutan... :) MEN på vägen dit tog ja upp ... min mobil och kollade på lite bloggar! DÅ SÅG JA DE HÄR ;_;
DE VA FÖR SEEEEEEEEEEEEEEEEEENt ;_; Alicia starnight har redan köpt huset ;_; (Aliciastarstable.blogg.se)
Fick en snabb vägbeskrivning till mitt blivande hus..
Sprang genast dit...!
SÅ HIMLA FINT VA DE ♥ Litet och mysigt som mitt förra men ändå två våningar ^.^ Efter som att de andra huset va mycket större och jag gick miste om något så... stort sa felicity att ja fick ha ett alldeles eget stall intill :'3
Ringde några snälla G.E.D gubbar som byggde upp ett stall :3
gick in för att undersöka mitt lilla hus :D
och de va heeeeeeeeeelt underbart! Kan de bli bättre färger?! - NEJ! :'D
Satte in ett svartvitt kort på mig och Misty i en ram som ja hängde upp på väggen! :)
 
 
Har tatt mig friheten att köpa slut på lite sc 8D
ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR färgerna :33
Mrs. Packard bjöd in mig på inflyttnings-pannkaks-tårta :'3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback