Flamms med klubben ♥

2013-03-07 21:09:05/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Va ju tänkt de skulle va event efter första championatet, men efter som att dom som va innne då inte va kontaktbara flyttade ja de till kl 19.00 då loggade Ven in :D Hon sa att sveis också skulle komma (dom e systrar) sen loggade sojja in också och ellen va också med trots att hon inte är med i klubben c; Ja räknade.... till
sen började championatet :s
Båda champen gick jättebra :D i första stannade alla i början förutom ja O.o fast sen gjorde dom å andra sidan ett jätteskutt men vi ledde hela loppet ändå xD Andra loppet vet ja inte om ja failat så mkt som ja gjorde då O.o fick en bra start och låg etta, tills andra högen med pumpor, tänkte att ja skulle pröva springa förbi dom, villket ja avråder dig från att göra. de gjorde att vi sprang in i en stock som låg där på marken och saktade av till trav, sen försökte ja få igång henne och då tog hon bara ett jätteskutt rätt in i staketet xD Sen red vi loxom sicksack och sprang in i staketet och hoppade på onödiga ställen o.s.v men vi gav inte upp, och min extrema tur tog mig till tredje plats :DD 
men vi körde igen efter champet. fast då va inte ellen med. :c
Hittade sonya xD
Sen körde vi utan hästar, ja skulle leta upp fire, ven skulle leta efter Misty och sojja efter Wille
Sojja blev lite kaxig och då hotade ja med att äta upp hennes häst x3
Men ja hitta han xD Fast ja åt ju inte upp han, hur hade de sett ut ?! O.o
Vinnarna va Misty och Sojja, sojja som hittade Wille först och Misty som va gömd längst 8D
 
Har dessutom tidigare idag blivit av med mitt hus! Den där nya gubben i sgb sa att ja inte fick bo kvar där!! Misty sparka honom i facet så hans glasögon gick sönder, de är därför han har så förstora nu för att han inte har hunnit köpa nya. 
Mitt fina hus ;_;
Mitt fina träd ;_;
Min fina lyktstolpe ;_;
Klar packat, nu visste ja bara inte vart ja skulle ta vägen O.o
men jasper va jättesnäll och lät mig bo i hans lada tills ja hittat nytt hem ^^
Tog lite fina bilder nere vid ML stranden också ^^
Älskar den här ♥ Min fina lilla pålle ;3 visst har hon en otroligt tråkig kebab-brun färg och grå/svart-tråkman men hon är min lilla pärla ändå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback