förvirrad.

2013-03-02 16:36:00/Permalink/Vardag :P/
Hej
 
Ja är förvirrad. Vet inte vad ja ska göra!? De va såhär; när ja köpte Winterwarrior sa ägarna att ja inte behövde betala dom då, efter som att de visste att ja hade lite dålig ekonomi och så. Ja tänkt jippi villka snälla människor, så ja fick "Låna" honom men han va lixom min. För en stund sen ringde hans ägare och fråga om dom kunde få komma och titta på honom. Ja har ju tränat honom mkt, han har fått fina muskler och är inte lika smal som när ja köpte honom. När dom kom sa dom att, "Vi kan nog ta hem honom nu." ja fattade inget först, men insåg att dom hade lurat mig. Dom hade utnyttjat mig så ja skulle träna min/deras häst utan att dom behövde röra ett finger. Dom förlorade inget på de heller, såklart kontaktade ja jorviks poliser och berättade va som hänt, men dom sa att ja inget kunde göra, ja hade ju inte betalt för han. ;_; SÅ HIMLA LEDSEN! Dessutom så ville inte Sheila ha Daydrem... så nu vill dom lämna tillbaka henne och ja kan inte ta emot henne, kommer inte hinna, orkar  inte fler problem nu, vill ha bara Misty och inga problem. Även fast ja älskar henne. Ja sa att dom i alla fall får ha hand om henne under en tid tills jag bestämt mig om ja ska ta hem henne elr inte. Kommer i alla fall inte orka kolla på fler hestisar nu efter som att ja inte orkar. Men ja kommer nog igen. Har ju lovat Misty sälskap när de bygger ut stallen... :3 Hon hatar att stå ensam, förut hade hon ju de där inhyrda hästarna men dom har  ju flyttat så hon är ensam och det gillar hon inte :s Dessutom vill ja gärna ha en ny häst att jobba med ^^ Men så blir de inte på ett tag. Kanske tar hem Daydrem, hon och Misty trivdes ju så... men stallen är ju fortfarande inte utbyggda än så de får vänta. Nu ska ja i alla fall stå ut utan min fina Winterwarrior och ha roligt i kväll på eventet :D ♥ ...Ditt nya hemstall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback