Hann aldrig skriva :o

2013-03-05 07:56:44/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Igår hann jag aldrig skriva nått :c Och som grädde på moset dog ju datorn mitt undr championatet 20.00 ._. LÅG FAKTISKT ETTA ;_; haha aja, champet kl 18.00 gick jättebra ^.^ Filma till och med större delen av loppet, kanske lägger upp videon här på bloggen, men har inte orkat klippa ihopt den än men de blir senare elr nått... Inte nu i alla fall för nu ska jag dra mig till skolan ._.
 
 
IGÅÅR så träffade ja på Bella Macner :3 En gammal fiende bara >:D nä men förrgår tävlade vi i samma championat grupp och då slog hon mig, NÄSTAN >:D MOAHAHAHAAAA 8D Sen sprang vi på varandra på bron mot fiskebyn c: där skröt vi om vem som fick bäst placering i 18.00 loppet (igår asså) Men ja va bäst på att skryta för att jag kom etta och hon kom sjua 8D HAHAAAAHAAAA sen gick vi igenom genvägar efter de red vi bort till everwindfälten och tävlade luftballong racet :D Ja är väl inte så bra på de men hon faila så ja vann xD Sen tävlade vi lite andra tävlingar, bl.a marleys paddocktävling men mitt under ett hopp braka min dator ihop ._. Sen tävlade vi vid vingården och då dog Bellas dator O.o Haha sen gick vi iväg till sgb för att stalka nån men alla som vi började stalka sprang iväg in i sitt stall vid steve elr typ stod och läste nått långt tråkigt brev, och plötsligt va de champ x3 
Efter som att ja är duktig och gör dagliga och sysslor har ja råd med äpple efter varje lopp typ c; ♥
JA VANN 8'D
haha
sen kom de där förbannade champet där min lilla dator dog ._. hähääääääääääääää
 
SKOLAN KALLAR ._. Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback