Hästar som gör inbrott..

2013-03-26 21:13:33/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
idag har jag gjort väldigt mkt haha xD Jag har chattat med klubben, haft minievent, tävlat mlc och gåc, tagit random kort m.m :D Gjort en outfit bl.a också ;D
Gårdagens championat som ja aldrig skrev om xD Har blivit nått fel på min dator så får alltid starta tre sekunder efter dom andra :c Här hacka det dessutom så trotts att ja sprang igenom en kontroll räknades de inte haha c;
Hoppade i ridhuset :3
Sen stack vi hem så skulle ja fixa lite te en outfit men....
Dom vägrade och fick stå där!
Mistys reaktion när hon såg att vi hade objudna gäster.. Sen tog ja inga mer bilder i stallet de blev för blodigt
Min rosavita outit i alla fall :3 Tänkte göra en rosa svart men ja hade ju redan tröjan och stövlarna och tränset så då va de inte så mkt att köpa cx Lite ljusare än svart också ju :p
Sen flaggrace med några ur klubben :3
Superkul :D
Är SUPER taggad inför resultaten i t-shirt tävlingen i morgon :'3 Har ju inte direkt någon chans själv haha xD Men ändå! Ska bli så sjukt kul att se vilka som vann och så! :D dessutom taggar man ju onsdagsuppdatering ♥
 
CHECK OUT THAAAAAAAAAAAAAAAT ♥ Gjorde den alldeles nyss ;_; *skämms att ja inte tog någon annan bild*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback