HELA JORVIK STÅR I LÅÅGOR....

2013-03-17 01:35:42/Permalink/Vardag :P/
Rubriken säger en del ... Detta är sagan om hur Hanna & Misty backade ända från everwindfälten till fortpinta, hur Fire ramlar ner i everwind dumpingplats, hur veterinären vägrar vårda han.... 
DETTA ÄR SAGAN OM 
JORVIK KATASTROFEN!
 

Haha trots att vi nästan brunnit upp och våra hästar nästan strykit med har vi haft förbannat roligt 8D
Det började med att jag och Sonya oskyldigt åkte lite kullåkning :D Det va kul. Sen fick ja en kick och bara va tvungen att backa till fortpinta och köpa ett vitt/rosa weternträns där som passade SÅÅÅÅÅÅÅ bra till min westernoutfit :'D När vi va framme och allt var frid och fröjd, tränset var köpt sa sojjan att Fire höll på att dö. Jag och Misty spurtade ut till everwindfälten där han va och hittade sonya och fire i dumpungplatsen. Jag hämtade godfreys bil och ett rep och så fick Misty boxera fire ända till marley! 
Backiback
Lite osmidig väg men jag tänkte kolla i lite affärer i sgb först men så blev de inte haha ;)
 
 
Vi kom till marleys stall och ställde in våra hästar där. Sojjis sprang de snabbaste till veterinären som vägrade röra ett finger. Jag skrek på henne att fire höll på att dö och att han behövde hjälp! Det enda hon svara var "Men hjälp han då." Jag tog en kniv och hotade med att hugga ner hennes hus haha xD Och efter som att hon inte hjälpte stackars fire så mördade jag och sojja hennes hus. Men vi blev lite övervilda.. Och ja gick och tog tändstickor från Felix och tände eld på hennes hus vilket gjorde att tillslut hela sgb brann...
När sojjis va iväg första ronden till veterinären va jag kvar och passade hästisarna. Men firre rymde O.o
Efter en stund mådde fire bättre och vi flydde iväg för att slippa bli kebabisar haha :)
 
 
Sen insåg vi att nått måste göras så vi tog några hinkar med vatten och hällde på elden men de funka inte... Då kom jag med den fantakstiska idén...
Smart som man är ♥
 
Tyvärr tog jag fel brunn, så i stället för vattenbrunnen så tog jag bensintanken ;______;
Vi fick gå och prata med derek och så ville vi låna en telefon, så ringde vi först till jorvik hjälpen, dryga människor, sen ringde vi till dinodalens brandkår, tyvärr så hade dom inget vatten efter som att de inte smält hos dom än, men SNÖ hade dom i alla fall :D Så nu är sgb äntligen räddad :D
 
PS. LÄGG INGEN SKULD PÅ MIG ELLER SONYA! ALLT DETTA ÄR VETERINÄRENS FEL DS.
 
 

Övriga bilder fråna dagen :) :
Picknick, tyvärr va kvalitén inte så bra på filten :s
Griill ^.^
Fint bara sojjas hatt kom med haha ;D
 
Känner mig liiite sömnig nu sååe natti natti :3
FAIL MEN ORKADE INTE GÖRA NÅTT ;_;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback