Jag är inte omtyckt

2013-03-12 18:05:19/Permalink/Vardag :P/
Vet inte vad du tycker om mig men ja vet i alla fall att min dator inte tkr om mig ._. 
 
Nä ja vet inget om min dators tankar om mig, men efter som att h-n beter sig som h-n gör så verkar de så!!! HATAR DIG OCKSÅ DATORN ♥ kan inte komma in på starstable, kan inte ta upp photoshop, mina tangenter dampar OCH SÅ VIDARE ;_; Ska försöka installera om datorn, tror de går på nått vis.... då får ja ju installera ss igen men de är de värt, så mkt skit ja har på min dator, förut fick ja upp photoshop men när ja skulle kopiera en bild stod de att ja hade för lite plats på min dator för att kopiera bilden O.o har raderat massa fina ss filmer och massa bilder men de har inte hänt nått, har till och med tatt bort fraps och skype ne gång! Får testa ta bort skype igen ._. aja, blir kanske inga bilder i kväll då :'c ruttet också att den funka innan gåc och slutade funka nu xD Haha, de kommer fler :p Nu ska ja radera den där skajpen och se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Sonya Lionheart

MEN HANNA DU FÅR INTE HA SÅNA RUBRIKER MAN BLIR JU RÄDD JU ;___;

Svar: MOAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jag

2013-03-12 @ 19:12:52
URL: http://sonyalionheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback