Min outfit (som jag gjorde i går men inte orkat skriva om.)

2013-03-28 22:48:31/Permalink/Vardag :P/
Gillar den för att...:
♥Jackan är vindtät men väldigt sval vilket gör att den är behaglig att rida med även när det är varmt och perfekt på kvällarna :3
♥Färgerna är fina och schabraket är perfekt (svart vitt och blått är ju lixom vad hela outfiten är uppbyggd på haha ;))
♥Det blir många olika nyanser av blått men ändå matchar dom bra :D
 
Jag gillar den INTE för att...:
◘ Mina byxor är trasiga ;_;
◘ ja har inte bytt färg... har haft blått under nästan hela tiden ja spelat sso haha men ja älskar färgen xD ♥
 
Hjälm: Marley
Jacka: Valedale
Byxor: Västkobbens Fiskeby
Stövlar: Västkobbens Fiskeby
Handskar: Silvargladebyn
 
Träns: Vingården
Sadel: Firgrove
Schabrak: Firgrove
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback