Nattbilder och annat

2013-03-16 00:22:43/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Western fredag idag utan event med min osociala klubb... Kanske redan time för att lägga ner? Näj men ändå. Här ordnar man event och tävlingar och träningar och klubbmöten och ALLT som ingen kommer på ._. Kul... 
 
Jag har i alla fall haft en kul westernfredag tillsammans med ellen och cassi :D 
Började med att jag och ellen skulle till marley och filma lite westernfilmer vi tog några kort och sen minns ja inte vad vi gjorde sen satt ellen fast i ett berg i firgrove... typsiskt henne, men ändå, jag kom dit för att hjälpa henne upp men det slutade med att jag satt fast och hon stod där uppe och skrattade åt mig. HAHA blä på dej. Sen kom cassi också och vi flummade runnt ett tag och tävlade och lite så :3 Min häst va 'bara' gul (Gul smiley) så ja gav henne en superkur haha. Väldigt onödigt om du frågar mig men ja va tvungen ;_______; haha nåååt. 
Fina häster c: Tyvärr går de inte att ta bilder närmare - för då ploppar den där saken ovanför min hästs huvud upp :s
Bara lite failad bild haha
först va båda fast sen kom ellen upp O.o
När cassi kom lite senare och hjälpte mig upp, lyckades ju min häst halka på kanten och vi flög ner och hamnade på en liten klippkant ._.
Sen tävlade vi men min dator...... är samarbetsvillig så de va väl fel på min häst då. haha :D
Cassis dator är inte samarbetsvillig och hon kunde inte röra sig, jag drog ett rep runnt hennes häst och försökte få loss henne men de gick inte :c (OSYNLIGT REP... 'host')
Men hon kom loss och vi tävlade lite vid vd sjön :)
Sen logga cassi och ja och ellen..... inte dränkte men våra hästar dränkte sig själva cx
Fina western-tjejer haha :D
Sen va ja på discot en stund.....
Och sen nattbilder :3 ♥
 

Kommentarer
Postat av: Sonya Lionheart

Hanna korv på dej.
Du mst ha lyckats logga in precis när jag logga ut ;______;

Svar: korv på dej.
Jag

2013-03-16 @ 11:35:06
URL: http://sonyalionheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback