Normala stallasysslor utan tävling

2013-03-13 21:12:49/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Tävlade gåc förut :3 gick SUPER bra ^^ Efter de stack vi hem och ja fixade i ordning i stallen :3 Mockade och fodrade medans Misty tog sig en tupplur, sen fixade jag i ordning några schabrak och städade garderoben, de borde jag egentligen göra varje dag för min garderob ser ut som... ett bombnedslag men ja hinner helt enkelt inte O.o' 
Putsade sadlarna
Putsade hästen
Hästen sover ♥
fodraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
mockaaaaaaaaaaaa
Fixa schabraaaaaaaaaaaaak 
OCH SLUTLIGEN städa garderooooooooooooooooooooooooooooooooooooob :3
 
Nu är jag klar och nu ska jag sova ^^ Ja tänker sova i stallet tills jag får ett nytt hem och Misty får en ny stallkamrat ;_; Tkr så synd om henne :( Så hoppas hästfunktionen kommer snaaart O.o c;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback