Mello med sonya cx

2013-03-10 00:42:00/Permalink/Vardag :P/
Hej!
 
Va ensam hemma ikväll och satt framför tv:n med datorn så jag och sonya chattade om allt mellan himel och jord om mello xD Vi sjöng lite, flummde, kommentera bra saker, fast mest dåliga :p haha hur folk sjöng falskt och att den inte ALLS borde få så mkt poäng och att en annan borde fått mer xD efter de firade vi med att dränka våra fina hästar x3 nä men dom fick bada lite :D
ja va på discot och flumma lite :3
snygga bilder på sojjan ♥
HÄMNDEN ÄR LJUV >:D 
sen blev jag avslöjad när hon inte va brb längra :c
Champet gick jättebra :D Kom etta ^^ duttig häst :p ♥
Dagens fail elr vad?! x'D
syns inte på bilden, men misty skakade jättemkt xD Jag drog en snabb slutsats och sa att hon va nervös inför resultaten... O.o
sveriga hade ett resultat cx
hestisarna fick bada lite ^^
fire gjorde världens skutt och hoppade på skeppet.
vi sjöng lite
sen till tävlingen sojja fick bråttom och firre tvärstanna så hon flög iväg... fint med damm på vita ridbyxorna O.o
Whisper försökte kasta av ellen men misslyckades
efter dressyrtävlingen hade vi outfit tävling :D Sen talade vi om villka som va vinnarna! :D
Abbie vann outfit tävlingen med sin fina westernoutfit :3 Och Sonya vann dressyrtävlingen med sitt fina program ^^
jag och ellen delar hjärna *host*
Sen ärevarv, fire fick springa av sig lite cx 
 
Jättekul hade vi i alla fall, ser fram emot att fixa nästa veckas schema med nya aktiviteter och event 8D

Kommentarer
Postat av: Sonya Lionheart

HAHA VÄRLDENS FINASTE BILDER PÅ MEJJ JU <3 :D OCH FIRE SER UT SOM EN FJORDING PÅ BILDEN NÄR JAG TVÄRSTANNAR :D

Svar: HAHAHA jaa xD
Jag

2013-03-10 @ 00:46:29
URL: http://sonyalionheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback