FÅR JAG LOV ATT PRESSENTERA..........

2013-05-21 20:56:13/Permalink//

DAMDAMDAM DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

EARTH PONIES!

 
 
 

I SAMMARBETE MED.......

ANNIIIEEE :D Damdamdamdaaaaam :DD
 
Okej, såhär gick det till...:
 
Jag tyckte det blev långtråkigt att gå klubblös, jag ställde mig i kö till ca 42 olika klubbar men det är så långa köer till ''bra'' klubbar. Jag har fått tusentals random inbjudningar till klubbar, men jag har inte riktigt trivts någon stanns :// SÅ jag bestämde mig för att starta upp Rain Ponies igen, MEN DÅ!

HADE NÅGON TAGIT DET NAMNET

Usch och bajs, ja ville ha något annat Ponies, ALLT var upptaget, FÖRUTOM!

DAMDAMDAMDAAAAAAAAAAAM

Earth Ponies :D (typ..)
Men de är alltid tråkigt att ha en egen klubb, sååå jag och Annie delar typ på klubben :D
Det blir väl bra :3 Vi är redan runnt 7-8 (tror jag) men vi ska nog samla på oss fler ;) Denna vecka är det bara lite små events, men nästa vecka ska vi starta med en vecka där man lär känna varandra lite bättre :D Vi kmr ha uteritter, namnlekar, picknick, lagtävlingar m.m :3 Det blir kul! Men först måste vi bli lite fler i klubben!
 

KONTAKTA MIG OCH GÅ MED IDAAAAAAG :DD

 

Över till normalis livet:

 
Idag har jag ridit Misty, Warre och Skydancer, täntke ta en långtur med Skydancer till Firgrove runt valedale och tillbaka till steves men så blev det inte för när vi kommit ca 100 m från stallet kom det en fet bil ;_; Skydancer hoppade åt sidan, och vrickade höger fram ._. Så ny blir det bara promenad med honom - LÄNGE...
Misty skulle jag klättra med, men hon skenade så himla mycket så ja konditionstränade henne i stället >:D Upp och ner för brantis backe i galopp ;D
Warre fick gå dressyr i steves paddock. Han var jätteduktig, och nu har jag i alla fall fått veta att han duger till hoppning Ô.ô

bilderna är in i ordning men dom kom i alla fall

Gå till Earth Ponies blogg HÄR!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback