NÅGON HÖRDE MIN ÖNSKAN?

2013-05-16 15:57:00/Permalink/Vardag :P/
WTF <3
SÅHÄÄÄÄÄR glad blev jag igår :D när jag kollade in de nya hästarna i FP! Det stod att det var oldenburgare och jag hade för mig att Warre va en sån, men jag var inte säker, dessutom.... var inte hästen i mitten lite lik Warre? så jag tog mig till fortpinta, först blev jag besviken, hästen hade mycket mörkare man och var mörkare i pälsen än vad Warre var
Men sen såg jag ögonen....
Jag hade sett dom förut, och han kände igen mig! ÅHH FY SATAN VAD GLAD JAG BLEV ! :'D Han har förändrats mycket, han är magrare än när han åkte ifrån mig, han har blivit mycket mörkare m.m
De ögonen skulle jag kunna känt igen på tusen hästkroppar ♥
 
Så nu väntar jag till helgen så ska jag köpa honom, jag får min lön då 8D ♥ Så då är han min igen <3 och då har jag alla mina älskade hästar på plats ! ♥ Då är det bara Daydream men henne åker jag och hälsar på någon gång c; ♥ Winterwarrior är ju också ungponny, men jag har faktiskt tagit det svåra beslutet att sälja Belle :'c Det var en supertrevlig tjej som ägde en lite mindre stuteri/ridskola och belle lät jätteintressant, jag kan åka och hälsa på henne när jag vill, så det blir nog bra :33 ♥ Den tjejen hade redan en häst med fång så hon hade en passande haga för fångigga pållar ;DD så Bellisen min får det bästigast där, och hon kommer troligtvis må superbra där! ♥ Får vi hoppas i alla fall.
So sad att se den tomma boxen och när transporten rullade iväg.... men dom ska ha henne på prov så ja kan få ett ryck och ta tillbaka henne, men jag ska hälsa på henne om en månad ungefär och se hur hon har det :'3 ♥
Får tänka på att om en vecka ungefär så står där en Warre iställe ♥.♥ ;3
 
Ha det gottigt kära vänner och ta väl hand om era hästar (.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback