Saknar Winterwarrior :c

2013-05-12 20:12:35/Permalink/Vardag :P/
EH HEJ ;_;
 
Jag kom på idag hur mkt jag egentligen saknar Warre :(( Han var min fina lilla prins ;_; så kom de där dumma ägarna och skulle ha tillbaka han :'c MEN! EN DAG SKA JAG TA TILLBAKA DIG WARRE, LITE PÅ DET ♥ SÅ de så, ska ta och smyga till ägarna och lägga dit en tusenlapp och SNO HAN! Mwahhaa :3 Nej men ja saknar han :(
så om han kommer ut till salu nån stanns så kan du ge dig den på att han är min ♥
 
För övrigt har jag tagit hand om hästarna vilket är ett måste om ja vill ha fler champ rosetter :p vill tävla lite vdc, har bara tävlat en gång men det slutade i att servern tappade kontakt och allt :( Så har aldrig kommit igenom hela banan haha c8 ska se till att göra det så fort Misty är en grönis igen :D Gjorde årets fulaste header, det ska föreställe mig och mina två älskade hästar skydancer och misty (Belle fick inte vara med för ja tänker inte ta bilder på en sjuk häst och alla gamla bilder är av världens sämsta kvalité ;_;) MEN! det verkar som om belle börjar bli bättre, tror ja, eller ja vill tro det i alla fall :p Så det får vi väl hoppas att hon snart är tillbaka, efter att hon fick fång så har hon inte vart så tyken mot Misty i alla fall :D
WIHIII en av de första bilderna ja la upp på min blogg :'3 
DOMMA ELLEN ;________________________________________;

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahah, kommer ihåg den bilden! x'D Synd med Warre förresten ;_;

Svar: haha xD Jaa, fast nu är han ju till salu i FP :'DDD ♥♥♥
Jag

2013-05-15 @ 15:44:37
URL: http://starstablemystery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback