Todajjj

2013-05-18 23:23:00/Permalink/Vardag :P/
Hej! Idag har jag tagit lite (två -.-) bilder på Warre   Blev inte så många (två ) för .... jag vet faktiskt inte .... Troligen för att min dator gör såhär hela ***** tiden! :
Typ fem minuter efter jag loggat in så kmr detta upp. Mejlade supporten och frågade vad jag skulle göra, dom sa att jag skulle ha någon nätverks sladd eller va dom sa, men jag har inte tillgång till våran nätverks sladd av olika anledningar, SÅ det får väl vara såhär ;_; Har inte kunnat tävla champ på jättelänge på grund av detta :( Men det ska nog fixa sig snart  
 
Idag har jag i alla fall ridit :)) Först red jag ut Skydancer en kort sväng, efter det var det Warre och sist Misty.
Skydancer red jag runt hollow woods, vi skrittade och travade mest, sen någon liten kort galopp längst vägen  Underbart att rida i HW asså :D Typ mitt favvo ställe, ksk  Sen var det Warre, vi red i skritt/trav på volter och serpentinger och lite random vägar i steves paddock :33
Misty red jag inte jättehårt, blev dressyr i steves paddock, vi tränar på LB1 just nu :)) Sen var det in o ta hand om hästisarna
 
OCH SIST MEN INTE MINST MIN EGNA FRÅGA TILL MIG SJÄLV:
HAR DU KOLL PÅ DINA PÅLLAR HANNA?! O.o
SVAR:
 
 
Okej då kör vi en i taget...
 
Bluemist:
Ålder: 8 år
Ras: Jorvikiskt varmblod
Smeknamn: Misty
Favoritsport: Träna/tävla
 
 
Skydancer:
Ålder: 7 år
Ras: Morgan
Smeknamn:
Favoritsport: Terräng
 
 
 
 
Winterwarrior:
Ålder: 3 år
Ras: Oldenburgare
Smeknamn: Warre
Favoritsport: Löshoppning
 
 
 
Och ja, jag vet att inte löshoppning är en sport, men han tkr de är kul
Tydligen hade jag lite koll på mina små pållar ;)) Har du kolla på din/dina pållar?!
 
What ever så ska jag natta hästarna nu och så ska jag fixa lite med min nya header  
Ska ordna både ny header och mall  
 
Ha det braigast
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback