Winterwarrior....

2013-05-17 22:55:22/Permalink/Vardag :P/
Kom tidigare än jag hade trott :D Nämligen redan idag ♥ Tyvärr äre inga bilder på han för jag vart bara inne en liten stund, fgc och så tänkte jag ta lite kort men de blev inte så får skriva en liten faktaruta om honom i alla fall :D
 
 
WinterWarrior kallas oftast bara för Warre, han är en treårig hingst, han kom till mig i slutet/början av 2012/2013 Jag tog hand om honom, gav honom träning och muskler, efter ett tag kom ägarna och hämtade honom igen....  Men nu har han flyttat tillbaka till mig och kommer bo här för evigt ♥
Han är en social kille som gillar att bli borstad, han kan bli väldigt arg när han ska ut/in genom elstaket p.g.a att han en gång, som föl, sprang in i tråden och fastnade.. Han är go´ att rida, mjuk, lyhörd. Efter som att han bara är riden några månader har vi inte kommit så långt, så det har bara vart skritt, trav och lite galopp. Aldrig skadad, kommer alltid när man ropar, lätt i all hantering förutom lastning då han kan bli väldigt rädd, det får vi jobba med.
 
Hoppas nu lille Warre ska trivas tillsammans med Misty och skydancer, men jag tror han gör det, dom accepterar varandra i stallet i alla fall. Jag har hittat ett  SUPERBRA sommarbete som hästisarna ska få chilla omkring på i sommar ;D ♥ Får dock dela hagen på två delar efter som att jag har två hingstar och ett sto, det slutar väl i trillingföl eller nått...
 
 
Ska prova på att vara med i FairyForest, en go, trevlig och social klubb :D Tror jag ska trivas c;
 
Första eventet jag var med i var fem minuter efter jag gick med i kubben c:
Jag och Alice var i lag :33 Vi vann tyvärr inte xc men det var väldigt kul :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback